شرکت روشن شیمی در سال 1370 با اهداف ایجاد فرصت های شغلی و نیل به خودکفائی در تولید انواع روانسازها تأسیس و پس از اخذ مجوزهای لازم و احداث کارخانه در شهر زرندیه واقع در استان مرکزی آغاز به کار نمود.

محصولات شرکت از انواع روغن موتور، روغن دنده (واسکازین)، روغن هیدرولیک، روغن صنعتی، ومکمل روغن وروغن پایه تشکیل شده که با توجه به کیفیت و مرغوبیت  کالاهای تولیدی و مطابق بااستانداردهای ملی و بین المللی،توانسته علاوه بر بازار داخلی، دربازارهای خارج از کشور فعالیت نماید

این شرکت به منظور حفظ و ارتقای کیفیت محصولات و مطابقت آنها با استانداردهای ملی و بین المللی تلاش نموده تا آزمایشگاه خود را به وسایل آزمایشگاهی مدرن تجهیز نماید  ISO

.

همچنینن بخش صادرات شرکت روشن شیمی از ابتدا سعی و تلاش خود را در جهت تولید و صادرات به بازار های هدف متمرکز کرده است . این شرکت هم اکنون به کشورهایی از قبیل افغانستان – ترکیه – عراق – پاکستان ….. صادرات انجام می دهد و تلاش بسیار در بین شرکت های هم صنف در ارز آوری و صادرات محصولات ایرانی به نقاط مختلف دارد .

مدیریت شرکت روشن شیمی موفقیت خود را ممنون رضایت مندی هرچه بیشتر مشتریان شرکت دانسته و در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نخواهد نمود.

رضایت مندی هرچه بیشتر مشتریان از اهداف و برنامه ریزی های بلند مدت مدیران شرکت روشن شیمی می باشد.

عضویت ها :

  1. اتحادیه، انجمن ها و اتاق های بازرگانی که شرکت روشن شیمی در آنها عضو می باشد :
  2. اتحادیه صادرکنندگان فرآورده های نفت، گاز و پتروشیمی ایران
  3. اتحادیه صنایع بازیافت ایران
  4. انجمن مدیران صنایع شهرستان ساوه
  5. انجمن مدیران صنایع
  6. انجمن صادرکنندگان کالاهای صنعتی، معدنی و خدمات مهندسی ایران
  7. انجمن دارندگان نشان استاندارد
  8. اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران
  9. اتاق بازرگانی و صنایع و معادن تهران